GYIK

Hogyan tudok rendelni? Regisztrálni kell a rendeléshez?

Regisztrálni nem kell, keress minket telefonon! + 36 30 261 1000

 

Hogyan tudom átvenni a kiválasztott alkatrészt?

Személyesen, postai utánvéttel, futárral.

 

Szállítási költségeket ki fizeti?

Személyesen ingyenes, postai utánvéttel postai díjszabás szerint a Vevőt terheli, futárszolgálat általi kiszállítással a Vevőt terheli.

 

Mennyi idő a kiszállítás? Postai és futár által? Hogyan tudom kifizetni a választott alkatrészt?

Személyesen készpénzben, postai kézbesítéssel és futárszolgálat általi szállítás esetén utánvéttel.

 

Beépítési garancia részletei? Mire? Hogyan? Meddig? Mi történik, ha nem találom az általam keresett alkatrészt?

Az oldal folyamatos feltöltés alatt van, ha nem találja a keresett alkatrészt, hívjon fel minket vagy e-mailben jelentkezzen, telefonos megkeresés esetén egy órán belül, e-mail megkeresés esetén max. 1 munkanapon belül felkeressünk Önt azzal kapcsolatban, hogy a termék elérhető-e kínálatunkban.

 

Hol tudok érdeklődni a kiszállítással rendelt csomagom után? Postai küldés esetén?

Futárszolgáltattal való szállítás esetében a futárszolgálatnál, azonosító rendelési szám alapján.

 

Nem megfelelő alkatrészt rendeltem, mi a teendő?

Törvényi előírásoknak megfelelően a kézhezvételtől számítva 72 órán belül kötelesek vagyunk visszavenni a terméket. Személyes átvétel esetében az átvétel helyén, postai-és futárszolgálattal történő kézbesítés esetén postai úton, melynek költsége a Vevőt terheli.

 

Bármilyen kérdése van, keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!